İzleyiciler

25 Ekim 2015 Pazar

COCOSTAR PASTA

COCOSTAR PASTA
MALZEMELER
KEK İÇİN
3 YUMURTA
1 SU BARDAK ŞEKER
1 ÇAY BARDAK SIVIYAĞ
1 ÇAY BARDAK SÜT
1 DOLU YEMEK KAŞIĞI YOĞURT
3 YEMEK KAŞIK KAKAO
1 PAKET VANİLYA
1 PAKET KABARTMA TOZU
1,5-2 SU BARDAK UN 

MUHALLEBİSİ İÇİN
3 SI BARDAK SÜT
5 YEMEK KAŞIĞI İRMİK
5 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER
1 PAKET VANİLYA
50 GR TEREYAĞ
1 SU BARDAK HİNDİSTAN CEVİZİ

ÜZERİ İÇİN
KEK ÜZERİ İÇİN 1 SU BARDAK SÜT
160 GR BİTTER VEYA SÜTLÜ ÇİKOLATA

YAPILIŞI
İlk olarak kekimizi yapıyoruz. Ben yumurta sarısını şeker ile yumurta akınıda bir tutam tuz ile ayrı çırptım sonra birleştirdim ve diğer malzemeleride ayrı çırptım.kelepçeli kalıba döküp 160 derece de yaklaşık 1 saat pişti.
Muhallebisi için süt,irmik ve şekeri kaynatıp kıvam alana kadar pişirdim ocaktan alıp 1 su bardak hindistan cevizi,vanilya ve tereyağ koydum ve karıştırdım.
Pişen kekimiz  ılındıktan sonra 1 su bardak süt ile ıslattım.üzerine hindistan cevizli muhallebiyi yaydım en üste erimiş çikolatayı döktüm. Üzerini süslemek sizin zevkinize göre.Buzdolabında 4-5 saat dinlendiriniz.
AFİYET OLSUN:)























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder