İzleyiciler

20 Kasım 2015 Cuma

ISPANAKLI ÇANAK

ISPANAKLI ÇANAK
MALZEMELER
3-4 ADET KURU SOĞAN
3 DEMEK ISPANAK
1 PAKET BAKLAVALIK YUFKA
YARIM SU BARDAK SIVIYAĞ
2 SU BARDAK SU
KAŞAR PEYNİR RENDESİ

ÜZERİ İÇİN
YUMURTA SARISI

YAPILIŞI
İlk olarak soğanlar kavrulur ve ıspanak ile beraber kavrulur. Tuzu ve baharatlar ağız tadınıza göre ilave edilir.Soğumaya bırakılır.
Kaşar peyniride rendelenir ve hazırlanır.Diğer tarafta su ve yağ karışımı yapılır. İlk yufka serilir su yağ karışımı sürülür. Her kata aynı su yağ sürülür. 6-7 kat yapılır ve muffin kalıbına göre kareler kesilir ben yufkaları 9 adet olarak kestim. Her bir boşluğuğa bir dolu yemek kaşığı ıspanak ve ksşar rendedi koyup ağzını elimle büzdüm üzerine yumurta sarısı sürdüm.180 derece fırında kızarıma kadar pişşrdim.(Muffin kalıplarım çok olduğu için hepsini malzemenin kullanabildim ve streçleyip buzluğa kaldırdım.)
AFİYET OLSUN:)

NOT: İleriki günlerde birde normal yufka ile yapmıştım onuda paylaşıcam. BU ÇOK ÇITIR OLDU AMA YUFKALIDA  ÇOK LEZZETLİ OLUYOR.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder