İzleyiciler

2 Aralık 2016 Cuma

NEFİS KENAR SUPREME PİZZA

NEFİS KENAR SUPREME PİZZA🍕🍕🍕🍕🍕🍕

HAMURU İÇİN

500 GR UN

1 PAKET YAŞ MAYA

1 YEMEK KAŞIĞI TOZ ŞEKER

1 YEMEK KAŞIĞI TUZ

1 DOLU YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞ

YARIM SU BARDAK SÜT

250 ML ILIK SU


ÜZERİ İÇİN

SARMISAKLI DOMATES SOS (KIŞLIK YAPILAN OLURSA DAHA LEZZETLİ)

FESLEĞEN

MOZARELLE 

SOSİS-SUCUK

KÖZ PATLICAN

KAPYA BİBER

YEŞİL-SİYAH ZEYTİN

MISIR


YAPILIŞI

İlk olarak 250 ML ılık su da ve 1 yemek kaşığı şekerle mayamızı eritelim.

Unumuzu tuz ve tereyağ ile elimizle iyice ufalayarak yedirelim.Eriyen mayamızı ve sütümüzü de ilave edip hamur yoğurms makinesinde kontrollü olarak iuice yoğuralım.Yada el ile özdeşene kadar ya un ilavesi yada su ilave edelim gerek olur ise. 

Yaklaşık 1.30-2 saat mayalamsın.

Biz bu sırada üst malzemeyi hazırlayalım.

Mayalan hamuru güzelce açalım tepsimiz kadar.tepsimizi yağlayalım. Ve açtığımız hamuru koyalım. Ben hamurun ettafina mozarella koyup büktüm ve açıkta kalan yeri çatalla deldim. Üzerine domates mozarella ve üst malzemeyi koydum.

190 derecede pişirdim.

AFİYET OLSUN:) 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder