İzleyiciler

30 Ekim 2014 Perşembe

CAFE CROWN LU NİŞASTALI KEK

Merhaba 
Bugün değişik bir kek denemesi yaptım. Benim için nişasta kek te ilk deneyim oldu. Cafe Crown da eklenince ilginç bir kek çıktı ortaya:)

MALZEMELER
3 ADET YUMURTA
1 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
1 SU PARMAĞINDAN 1 PARMAK EKSIK SIVIYAĞ
1 SU BARDAĞI SÜT
2 SU BARDAĞI MISIR NİŞASTASI
1,5 SU BARDAĞI UN
2 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA
4 ADET KARAMELLİ CAFE CROWN
2 YEMEK KAŞIĞI KAKAO ( isteğe bağlı)
BEYAZ DAMLA ÇİKOLATA
ÇİKOLATALI DAMLA ÇİKOLATA

YAPILIŞI:
İlk olarak yumurta ve şekerimizi köpürene kadar mikser ile çırpıyoruz.Ardından sıvıyağ ve sütü ilave edip çırpmaya devam ediyoruz.ayrı bir kapta un,nişasta,kabartma tozu ve vanilyayı eliyoruz.kuru malzemeyi sıvı malzemeye ilave edip 2 dk mikser ile çırpıp 4 paket cafe Crown uda ilave edip tekrar çırpıyoruz. Kek kalıbını ben gül olan kalıbı kullandım iç kısmı belirgin olsun diye 2 yemek KAşığı kakao yu 4-5 yemek kaşğı malzemem ile ayrı kapta çırpıp kek kalıbında şekil için kullandım(video daki gibi) en alta damla çikolataları koydum sonra harcımı Döktüm en üste tekrar damla çikolata kullandım. 185 derece fırında yaklaşık 50 dk pişirdim
AFIYET OLSUN:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder